Velig...

Har varit på stan och shoppat idag men för en gångs skull så blev det inte mkt handlat. Hade bl.a. planerat inköp av 2-3 tunikor från Gina Tricot men efter Jockes förmaning i onsdags ( = "shoppa kläder för max 300 kr i mars") så blev jag så velig, kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha så det blev ingen... bra för plånkan, mindre kul för garderoben.

Dagens inköp:
* Hudkräm, Normaderm från Apoteket (kanonbra och doftar gott)
* Gardiner, ljusturkosa paneler från Indiska (inflyttningspresent från mams och paps - tack! : )
* Miniatyr-Buddha, från Indiska, present till Jocke (tyckte att de påminner om varandra ; )
* 3/4-dels mjukisar, svarta från Stadium (kostade mig endast 18 kr - ett riktigt kap!)
* Street skor, vita Nike från Intersport (även dessa kan klassas som kap, halva priset = 400 kr fick jag ge för dom)

Alla som känner mig förstår vilken bedrift detta är, att jag lyckats begränsa mina inköp en lönedag till ovanstående fem saker menar jag. Brukar ju vara duktig på att shoppa men kom helt av mig idag. Hittade dock en hel del grejer som jag är lite sugen på men.... näe... inte nu... Hmmm, det skulle vara skorna till Jocke då - svarta Adidas Goodyear - mkt snygga och han behöver verkligen nya, tro mig! Kanske de turkosa kuddarna från Åhlens oxå, och vid närmare eftertanke de bruna krukorna... och lite nya växter...  och... ; D

Puss!


Jocke "Buddha" Lundgren ; )


Klotterplank
Klottrare: Elin

Det är ju saker till hemmet som är toklätt att köpa. Man vill bara ha mer. Speciellt när man just har flyttat. Då vill man ju att allt ska vara perfekt. Jag har redan för mkt saker. Rymmer inte allt. Haha* Jag skyller detta på min inredningsgalna mamma. Att shoppa kläder är jag riktigt kass på och har alltid varit så min garderob för fortsätta stå tom:/

2007-03-16 @ 09:45:04
URL: http://elusen.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0