Stadsfesten 27 juni - 1 juli

Igår var det release-fest på Station 8 då de presenterade vilka artister som skulle uppträda under de få dagar per år som Skellefteå verkligen sjuder av liv - Stadsfesten! Gick dit efter jobbet, typ 23:30, men då var det bara ungefär 40 pers kvar så jag och Jocke gick hem istället men kan i varje fall berätta att Stadsfesten bjuder på en trevlig samling artister:

Markus Fagervall
Andreas Johnson

Martin Stenmarck
E-type
Melody Club
Blowsight
Sahara Hotnights
Calaisa

Salem Al Fakir
Markoolio
Lisa Miskovsky

Plus en massa annat skoj, bland annat Krutov & Co, ett kanonbra coverband som vi faktist haft på en personalfest en gång för mkt länge sedan... Tänker planera in redan nu att INTE jobba hela festivalhelgen som jag brukar göra så jag hinner se nåt framträdande iaf. : )

Klotterplank
Klottrare: Pernilla

Ja, jag såg att artistutbuden kommer bli helt fantastiskt i Skeå i sommar. Jag måste helt klart upp och göra stan osäker!!
Är dessutom LEDIG den helgen!! =)

2007-03-30 @ 22:05:19
URL: http://perne.blogg.se
Klottrare: Sara Nattuggla

Jäääää, det blir ju skitbra!!!
Vad bra artister!
jag är ju ledig heeela den veckan så lätt att jag drar en 4 dagars, själv då???

2007-03-31 @ 00:30:16
Klottrare: Madsastrid

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-08-11 @ 13:51:34
URL: http://madsastrid.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0