Min plan för dagen...

var, när jag klev upp i morse, att:

  • jobba
  • sova
  • styrelsemöte Skellefteå Ju-jutstuklubb
  • födelsedagfika hos Johan
  • diska/ städa skåp/ tvätta
  • sova

Än så länge har jag hållit mig rätt bra efter planen, dock var det mkt tungt att stiga upp idag efter alldeles för få timmars sömn. På jobbet skrattade jag mest åt K som var min PIC idag. Hon var, om möjligt, tröttare än mig och dessutom eländigt förkyld. Detta kompenserade hon på ett hedervärt sätt med att slänga ur sig sarkasmer och andra roligheter hela dagen lång...   : D

Hade tänkt sova innan mötet men upptäckte till min fasa att det inte skulle hinnas, mötet var tidigare än jag trodde så istället var jag lite duktig och tvättade. : ) Kände mig lite bra iaf...

Mötet gick relativt smärtfritt. Vi är tre stycken som sitter på ovana positioner och det gjorde väl att mötets struktur inte var särskilt strikt, det hölls inte direkt på formaliteterna om man säger så... ; )  Sitter för övrigt som sekreterare, en post som Kicki haft i några år så jag känner en viss prestationsångest - har ju ingen som helst erfarenhet av styrelsearbete. Kicki, min nya idol, verkar dock ha huvudet på skaft och kunna regelböcker och formalia som ett rinnande vatten så jag ska se och lära och blir lika duktig som hon så blir nog det här bra... tror jag... ; )

Snart är det dags för fika hos Johan och redan nämnda Kicki - Johan blir nämligen gamling idag... hela 22 år blir han, den barnungen! Grattis grattis!

Ytterligare en sak avklarad - tårtan var kalasgod! : D Nu äterstår det bara den tråkiga städningen/disken men jag tror det får vänta till imorron - är toktrött och vill sova... zzzz...

Puss!

Ps. Har ikväll sett killarnas uppvisningsträning och de är jätteduktiga! Missa inte Kampsportgalan på lördag!


Klotterplank
Klottrare: Mats

Härligt med listor. Tyvärr tycker jag att de oftast innehåller samma saker.
Sova - ett måste
Jobba - Lite kul är det
Laga mat - Gott blir det
Diska / Städa / Tvätta - Måste man verkligen?

Lika glad blir man varje gång man kan lägga till något utöver dessa! som tex träna ju-jutsu.

Lycka till med styrelsearbetet!!!

2007-03-13 @ 19:53:42
Klottrare: Elin

Ja styrelsemöten kan vara både roliga och jobbiga. Men jag går lite på rutin nu efter ca 8 år i olika styrelser varav 4 år som ordförande. Men jag börjar bli lite less på att vara den som ska hålla ihop allt och alla hela tiden. Jag och Sara har fortsatt dagen med att vara lite knäppa vid med! Iaf jag! Kanske något som satt i väggarna dagen till ära eller nåt sånt:)

2007-03-13 @ 20:46:23
URL: http://elusen.blogg.se
Klottrare: Sara Ostkrok

NU är de där!

2007-03-13 @ 22:01:14
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Sara Ostkrok

NU är de där!

2007-03-13 @ 22:01:19
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Kicki

Som någon så klokt sa igår kväll, mina skor är små...som dom borde inte va omöjliga att fylla =) Det kommer att gå jättebra Linda, man lär under tiden!

2007-03-14 @ 23:26:03
URL: http://nifty.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0