Kortslutning i batteriet...

Det gick uppenbarligen inte så bra att ladda batterierna... direkt jag kom till jobbet blev det kaos - orkade verkligen inte... :´(  Att en enda liten sak ska förstöra en i övrigt så bra dag... *suck*

Ibland hatar jag mig själv som inte alltid orkar vara stark, jag hatar den Linda som helst av allt skulle vilja rymma ifrån allt jobbigt, den Linda som vill krypa ihop i en liten vrå och gråta som ett värnlöst litet barn... 

Jocke, mina föräldrar, mina syskon m familjer, mina vänner - ni är ljusen i mitt liv, ni gör mitt liv bättre och roligare och för det älskar jag er ännu mera! Tack!

Jag är stark, jag är inget offer! Jag tror på mig själv, på kärleken, på dem jag älskar och på livet - tro inget annat! ; )

Nu ska jag snart gå och lägga mig, sova gott och vakna pigg och stark till en ny dag som definitivt ska bli bättre än denna!

Puss & kram

Klotterplank

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0