Kampsportgalan!!! : D

Är funktionär och jobbar i kiosken under galan vilket innebär att så länge folk inte köper en massa godis och korv under uppvisningarna så har jag första parkett! Helt klart värt eftersom det är så fantastiskt bra uppvisningar... jaa, inte alla då men undantaget jodon och shootfightingen så är det en förstklassig gala ( i mina amatörögon sett).
Lite partisk är jag kanske när jag säger att ju jutstun är en av de bästa men få hade så bra musik och var så tajmade igår som mina favvo-killar Jocke, Johan, Johan, Micke och Joel. För övrigt var Kali-Sikaran bäst igår, både hysteriskt roliga och tekniskt skickliga. Men igår var det "bara" genrep - det är idag det gäller! ; D

Good luck, guys!


Klotterplank
Klottrare: FluffysFailure

Tack så mycket, så här i efterhand så är vi mycket nöjda =) Det ska bli kul att se DVDn och få en uppfattning om hur det såg ut för publiken. Stort tack till alla funktionärer vilka gjorde ett mycket bra jobb!

2007-03-18 @ 11:44:48
URL: http://rorb.blogspot.com/

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0