Jocke fyller år idag!!! : D

DSC00045.JPG

Grattis grattis älskling!

Klotterplank
Klottrare: Anna

Hej Linda. Sara har hackat själv riktigt bra och hon har fått lära mig lite saker så jag kan inte ta på mig ansvaret att jag har gjort hennes blogg men vi har hjälp varann =)

För att få en bakgrundsbild måste du hitta en bra bild som du vill lägga bakom själva bloggen. Sen går du in på Design - Stilmall - Redigera stilmall. Där lägger man in webadressen till bilden under "background". Jag vet inte hur det ser ut exakt på din blogg. Du verkar ha en design som täcker hela windowsfönstret så att säga. Frågan är om en bild skulle synas bakom din blogg. Men du kan ju alltid prova byta design för att se om det funkar.

Headern "Jag och mitt huvudbry" har jag gjort i photoshop och sen lagt ut på photobucket så den har fått en webadress. Sen la jag upp den på samma sätt som med bakgrundbilden, fast under Header-rubriken i Redigera stilmall.

Det är lite krångligt och för att vara ärlig så var det ett tag sen jag gjorde det så jag kommer inte riktigt ihåg hur jag löste allt men nyckelorden är att pröva sig fram. Man lär sig massor på vägen.
Var det svårt att fatta så prova höra med Sara om inte hon kan lösa det åt dig. Hon är duktig.
Lycka till!

2007-03-12 @ 20:59:34
URL: http://detmanintevet.blogg.se
Klottrare: Sara Ostkrok

Hälsa och gratta han från mig med:)

2007-03-13 @ 00:22:57
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Hanna

Grattis i efterskott Jocke, hoppas att du hade en trevlig födelsedag :)

2007-03-13 @ 16:38:53
URL: http://hanchen.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0