Jag visste att det skulle hända...

I morse när väckaren ringde 06:20 klev jag raskt upp, sprang ett varv i duschen, gjorde mig snabbt (allt är relativt, snabbt för mig menar jag) i ordning och skyndade mig iväg till jobbet bara för att där få veta att jag faktist jobbar eftermiddag idag och inte börjar förrän 15:15... *suck* Bara att trasksa hem igen då... Har som haft på känn att en sån här grej skulle hända för jag är inte så duktig på att kolla schemat nu för tiden men det är ju ändå lite surt att kliva upp så tidigt när man inte måste. Nåväl, löste det hela med att krypa ner bredvid söt-Jocke och fortsätta sova... ; )



Klotterplank
Klottrare: Trollet

Vilken otroligt söt nalle!
Inte kul att komma på jobbet och upptäcka att man inte alls behöver vara där, har nästan gjort det själv.

2007-03-18 @ 16:27:17

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0