Jä..a förkylning...

Är förkyld igen, lätt feber och rinnande näsa... *suck* Har inte blivit så mkt flyttat heller men idag byter vi nog bostad om allt går som planerat, det känns iaf jättekul! : D

Måste snyta mig igen...
Hann duscha oxå vilket var mkt skönt, man känner sig alltid lite fräschare när man fått gå ett varv genom duschen.

Flytten ja... jo idag blir det av, bekräftat med Kärrman! Efter årsmötet ska lite essentiella grejer flyttas och sen börjar det roliga! Först städning och sen - var ska vi ha allt? Nu är visserligen Jocke en fridsam människa men jag eftersträvar alltid en viss ordning (precis som universum ; ) och kan bli tämligen upprörd om jag har grejer överallt utan nån slags tanke bakom. Om nån har en vit snörtröja till övers kan ni väl hinta Jocke om den? Ifall jag går över styr tänkte jag... ; )
Skämt åsido - det känns så fantastisk bra att äntligen, ÄNTLIGEN, flytta in tll stan och att få bo ihop 'på riktigt' med Jocke. Life is sweet... : )

Så till dagens fråga:
-Vad kallas kossans 'nos'?
Mule är ett kvalificerat förslag men vi är iaf tre stycken som ändå tycker att det låter lite galet. Nån som vet?


Klotterplank
Klottrare: Elin

Jag tror bestämt att Mule är det rätta svaret! hur galet det än låter! Så skönt att börja flytta! Så roligt:)

2007-03-04 @ 13:37:25
URL: http://elusen.blogg.se
Klottrare: Trollet

Som svar på dagens fråga säger jag mule, den heter det. Jag förstår inte varför du tycker det låter konstigt men så är det i alla fall. Ni har en jättefin lgh måste jag bara få säga, skall ta familjen med mig någon dag och komma och hälsa på.
Ha en underbart trevlig dag, kramar från Trollet.

2007-03-04 @ 16:49:17
Klottrare: Sverrekamilla

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-09-04 @ 08:20:42
URL: http://sverrekamilla.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0