I am the laziest girl in town...

Men nu har åtminstone jogging-oskulden rykt! : )

Sprang en något modifierad "broarna runt" vilket innebär att jag sprang Lejonströmsbron - Parkbron. Och det var tur att jag inte tog någon längre sträcka - det var nog jobbigt att ta sig runt ändå. Det började riktigt illa med motvind, isande kyla och begynnande regn men innan jag hunnit masa mig hem igen så hade solen tittat fram och börja värma lite igen.

Har, tack och lov, en relativt lättränad kropp så anstränger jag mig nu bara lite och springer kanske varannan dag så är kanske beach 2008 räddad trots allt... ; )

Puss

Klotterplank
Klottrare: Sandran

Får spring i benen nnär solen kommer fram och dör av avundsjuka när jag hör att du gör mer än konstaterar att det är möjligt att springa ute nu. Tyvärr kom solen och en ond och elak fot samtidigt i år, så jag får snällt vänta tills foten blivit snäll... men då är det slut semester för mina springskor!

2007-03-30 @ 20:52:13
Klottrare: Elin

Jag har inte läst kommentarerna förrän nu:/ Jag har varit ute på upptåg hela dagen. nu ska jag ta och plocka ihop lite i lägenheten för det behövs verkligen. Sen ska jag till Sara och sippra lite alkohol! Kom förbi vettja! Du är så välkommen så:)

Kram

2007-03-31 @ 16:04:54
URL: http://elusen.blogg.se
Klottrare: Kicki

Ja, personligen känner jag mig inte det minsta avundsjuk på eret springande sandra och Linda. 1 ggr per år får räcka för mig

2007-03-31 @ 20:25:56

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0