Hur väl känner DU mig?

Hittade denna roliga grej på http://jehona.blogg.se)

Du ska skriva vad du tror om mig,
när det gäller de här sakerna...


  • Alkohol:

  • Klär sig i:

  • Väger:

  • Önskar sig:

  • Gör en fredagskväll:

  • Är som vän:

  • Bästa egenskaper:

  • Sämsta egenskaper:

  • Är rädd för:

  • Motto:

Klotterplank
Klottrare: Trollet

He, he vad jag tror om dig...
Vad gäller alkohol kan jag med säkerhet säga att din konsumtion har ökat dramatiskt de senaste året, dock inte sagt att du dricker för ofta och mycket.
Klär sig i allt möjligt, oftast mycket fina kläder.
Gillar träningskläder eftersom du sportar mycket.
Vad gäller din vikt så vet jag inte om jag vågar men jag tror att du väger mellan 62-65kg. (Med tanke på att du bör ha en del muskler som väger)
Önskar sig: Typ en miljon. Gör en fre.kväll: Sitter på kåffe in och umgås med vänner. Är som vän: Lyhörd, snäll,stöttande och kramgo. Bästa egenskaper: Ungefär som under vän. Sämsta egenskaper: Vill du verkligen veta det? Ja ok då, kanske borde kika över temperamentet lite = )
Är rädd för: Ja, det vet jag, SPINDLAR. Sen finns det säkert andra saker oxå.
Motto: Ja vad kan det vara??? Har faktiskt ingen aning. kanske "Lev fan med livet innan livet lever fan med dig" Tack och god natt // Trollmor (som var frisk som en nötkärna)

2007-03-21 @ 21:02:48
Klottrare: Snutteskunken

Alkohol: Jag tror att lite söt flickfnitterdricka passar dig som fisken i handsken.
Klär sig i: mycket grönt, som är skönt. På senare tid väldigt mycket i täcket.
Väger: precis så mycket att du inte lättar från marken och flyger iväg från alla som tycker om dig.
Önskar sig: Att lägenheten skall bli färdigstädad och att de saker som vill bo i i källaren traskar ner dit av sig själv. Visst behov av nytt jobb står högt på önskelistan.
Gör en fredagkväll: Slappar i soffan och irriterar Jocke med ett snarkande som inte ens hennes gud fader själv kan frambringa. (Och han snarkar ändå som en gud!)
Är som vän: Helt underbar. Kanske lite för omtänksam för sitt eget bästa ibland. En sån vän som man vill ha med sig på en öde ö och som gladeligen skulle offra sin vänstra arm om det visade sig att det itne fanns mat på sagda ö.
Bästa egenskaper: Oerhört omtänksam och strukturerad.
Sämsta egenskaper: Skumt nog samma som dom bästa. Ibland är det nyttigt att vara lite egoistisk samtidigt som man släpper all kontroll och bara gör saker precis som dom själva vill.
Är rädd för: Att Jocke ska tycka att Linda är jobbig att bo ihop med. Den visa snutteskunken kan dock komma med ett lugnande besked och meddela att Jocke är en grymt förstående sambo som nästan aldig blir irriterad. (Förutom på gudsliknande snarkningar då.)
Motto: Linda är så originell att hon inte behöver använda någon annans motto och hon är för upptagen med att göra världen till en bättre plats att leva på så hon hinner inte med så triviala saker som att hitta på motton. Det får hennes underbara kille pyssla på med. hans motto är: "Le mot världen och världen ler mot dig"

2007-03-21 @ 22:43:51
Klottrare: Sara Nattuggla

Alkohol: Rosevin m bubblor, ala fansy style

Klär sig i: Det mesta, har en kickass jeanshäck!

Väger: Mindre än jag ;)

Önskar sig: Ledighet, ordning och reda i den nya criben, och sommar..

Gör en fredagskväll: tofflar m gubben..

Är som vän: Skön!

Bästa egenskaper: Noggrann

Sämsta egenskaper: Tar saker för personligt

Är rädd för: Tomten??!!!

Motto: Öhh.. "med ett leende och vänlighet kommer man långt"

Jag vet inte om jag missförstod det hela, var lite svårt ibland. Men jag gjorde ett försök =)

2007-03-22 @ 04:00:15
URL: http://minvarld.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0