Har sovit som en prinsessa...

och vaknade kl elva av att min mobil skrek ut en påminnelse... Oj så förvänad jag blev när jag såg vad klockan var, hittills har jag nämligen aldrig sovit längre än till åtta-snåret i den nya lägenheten. Den ljuvliga sömnen var dock mkt välbehövlig och nu är det dags att sätta igång igen med städning och organisering. Måste nog tyvärr säga att det inte går fort för mig men framåt går det iaf... ; ) Fick förresten en mycket, mycket glad överraskning när jag trött och sliten kom hem på tisdag kväll - Jocke hade börjat ta itu med köket!!! : ) Hur bra var inte det? Och hur mkt mera älskar jag honom inte för att han gjorde det, oombedd dessutom? Drömkarl är allt jag har att säga... Och han är min... ; )


Och så här sprallig är jag nu!

Klotterplank
Klottrare: Cilla

När är det inflyttningsferre då??? Hejja Köksjocke!!

2007-03-08 @ 18:14:37
Klottrare: Dvd Rental Mail

I like your website.
Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2008-05-27 @ 08:35:15
URL: http://www.dvd-rental-mail.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0