En bra dag!

  • Fick ett mkt positivt bemötande av läkaren och kände mig så glad när jag gick därifrån
  • Träffade Anna N på stan och hon ville att jag skulle börja om att spela fotboll igen. Hon tyckte att det var tråkigt att jag inte var där.
  • Fick massage av den bäste massören i stan: Micke Renberg! Tar i lagomt hårt och är dessutom väldigt trevlig. Gratis var det oxå den här gången eftersom jag utnyttjade mitt presentkort som jag fick i julklapp.
  • Elin sa några mkt kloka ord -TACK!
  • Gjorde en helt ätbar lunch till Jockemon.
  • Har köpt Dove Summer Glow lotion så jag får en härlig fakebränna i väntan på sommaren! : )

Och som en god fortsättning på kvällen tänker jag krypa ned i ett varmt bad och njuta en stund för att sedan se "Homicide" med Jocke! Och somna i hans famn...

 

39
Ibland är det svårt att va liten...

Klotterplank

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0