Dagens talgoxe



Såg söta små talgoxar på min väg till jobbet i morse. Att de sen försökte para sig helt ogenerat på öppen gata kan vi ta någon annan gång, glad över att se dom blev jag i alla fall. Inte för att de i sig är ett vårtecken men det faktum att de börjar visa sig är det eftersom de under vintern mest brukar hålla till i skog och mark. : D

Och i övrigt har dagen varit bra: överlevde jobbet utan problem, åt choklad och gick broarna med Jocke. Somnade sen i soffan och sov gott i en massa timmar men när jag väl vaknade kl 22:00 hade jag sju missade samtal...! Som väl var var alla dessa från Jocke som tyckte att jag skulle komma till Kåffe In och sippa tjej-latte och samtidigt avnjuta Patrik Berglunds poetiska musik. Som vanligt lydde jag hans minsta vink och begav mig dit... ; )

Dagens bästa - mail från Jocke som fick tårarna att rinna. Jag kan bjuda på en liten godbit men resten håller jag för mig själv. Det enda jag undrar är - vad gott har jag gjort för att förtjäna denna man?
"Jag älskar dig för den du är och tycker att du är vacker oavsettt hur du ser ut." "Om din önskan är att jag ska le, då ska jag skina ikapp med solen så ofta jag kan."

Klotterplank

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0