Så skönt det är...

... att fylla år alltså! Trots all noja, eller kanske tack vare (?) så hade jag en alldeles underbar dag dag igår där alla var trevliga (förutom en surtjärring från en facklig organisation som jag inte tänker nämna vid namn) och allt var helt underbart, från tidig morgon på jobbet till sena kvällen på Old Williams!

Tack till alla som förgyllde dagen med sms, mms, muntliga gratulationer och/eller sin blotta närvaro. Jag fick massor med fina presenter och hade mkt trevligt - tack!!!

Och en extra puss till Jocke för den försenade presenten som jag fick idag... ; )

Klotterplank
Klottrare: Emrestine

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 10:56:04
URL: http://emrestine.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0