Mitt ledord just nu...

...Just smile and wave, boys. Smile and wave

Är, av någon skum anledning tokstressad just nu, det har hållit i sig sen innan jul och jag verkar inte kunna gå ner i varv - mkt jobbigt och tillika konstigt eftersom jag har upplevt en av de bästa jularna i mitt liv.
Nu gäller det att ta fram alla goda råd jag fått från alla rara människor och aktivt försöka slappna av - annars blir 2007 kanske lika illa som början av 2006 och det vill jag verkligen inte (vilket i sig är ganska stressande)! Nåväl - nu ska jag äta lite fruktsallad med mams, sen hem och yoga lite, lyssna på Mozart samt gosa med Snutteskunken - de hjälper säkert... ; )



Klotterplank
Klottrare: Rumskompisen

packning vännen, ska vi styra ihop ngt??
Typ en av oss tar tandkräm?
Sen har jag lite hårspray så den måste du packa själv, likaså hårnålar.
Vi har liiiite piffingstid så vi måste vara efftektiva och rationella!
Jag kommer att ta m mig min lilla locktång.
Vill du platta eller ha smålockigt?
jag har tom gjort en packningslista :)

2007-01-05 @ 05:25:51
Klottrare: Sara

det är loreals schampoo från hufvudsaken och waterclouds fr hair o face.
Balsamet är världsklass!

2007-01-09 @ 23:31:50
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Tomassigrid

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-16 @ 09:28:29
URL: http://tomassigrid.myblog.es

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0