Heja mig...

Har fixat och donat i lägenheten sen nio i morse - har fått undan en massa skräp och fått lite struktur på det mesta nu... känns tokskönt! : ) Har dessutom nästan helt tömt källarförrådet - ännu bättre!

Träffade  miniatyr-Hitler och han undvek att prata med mig... haha -  han är rädd för Cillas kiruna-interner... ; D För alla som missat det så har han ringt och varit otrevlig i telefonen - han anklagade mig för att ha fyllt upp hela soptunnan med skräp när jag i själva verket bara tryckt ner två tygpåsar och två soppåsar i den (den var smockfull redan  när vi skulle slänga våra saker). Dessutom sa han att jag inte fick slänga kläder där... vilken jävla idiot!?! Sa till honom tre gånger att läsa igenom sopsorteringsguiden så han fick se med egna ögon att det står där svart på vitt att obrukbara kläder kan kastas i den gröna soptunnan - de är ju för faan brännbara!!!! Det verkade som att polletten föll ner efter ett tag men tror ni jag fick ngn ursäkt? Näädå, bara en massa bortförklaringar och så la han skulden på en av mina grannar... *suck*

Oj, så skönt, bara en månad kvar och sen slipper jag den jäveln!

Vill flytta nu!!! Och allra helst till den superfina lägenhet som jag och Jocke var och kollade på för några dagar sen..  Vill ha!!! Plus en miljon kronor oxå... ; )

Förresten, nån som vet av nåt extraknäck man kan tjäna lite kosing på?

Klotterplank
Klottrare: Trollet

Vilken liten sötnos till hyresvärd, lika trevlig som en varböld i arsl...
Vad trevligt att du är så kreativ, annat än jag känner mig, får bara ägna mig åt att skälla på barnen, men de är söta ibland oxå...
Skall fixa dina banankartonger så fort som möjligt så du får komma dig ifrån din minihitler. Lycka till med den fortsatta flytten, jag håller tummarna för att ni får lägenheten. Kram från mig

2007-01-26 @ 18:47:59
Klottrare: Josefin

Vill du ha hjälp med flyttstäd så säg till!

2007-01-26 @ 20:13:08
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Sara

jag säger det igen, jag kan hjälpa dig att hämnas!
säg bara till...

2007-01-26 @ 23:55:59
Klottrare: Cilla

Självklart, min Kirunainterner har faktiskt varit där och skrämt upp honom! Helt rätt, den där jävlen verkar vara bitter och sur.. TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR BOKEN!! Den är underbart fin- I love it!!

2007-01-27 @ 17:15:47
Klottrare: Josefin

15:- hittils!

2007-01-27 @ 19:07:39
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Cilla

huvva, har du gått och blivit sjuk du me?! Jag har inte det (ta i trä) men det är många som åkt dit nu. Krya på dig! OBS! uppdatering på bloggen önskas OMG!

2007-01-29 @ 10:24:11
URL: http://zilledillen.blogg.se
Klottrare: FluffysFailure

Sopsorteringsguiden är intressant läsning, det finns många suspekta objekt samt en hel del självklarheter.

2007-01-30 @ 10:11:03
URL: http://rorb.blogspot.com/
Klottrare: Antonioanja

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2010-01-19 @ 10:33:21
URL: http://antonioanja.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0