Extra minnesvärda händelser under fredagen 19/1

  • En gäst önskade mig "en alldeles underbart fantastisk helg". Han kanske inte uttryckte sig precis med dom orden men nåt i den stilen iaf, oväntad mening från en stressad affärsresenär men kanske han uppskattade mitt trevliga sätt mer än andra? Det gjorde mig inte mindre glad iaf! : D
  • Petra överraskade mig med "glass med fyrverkerier" och lite skönsång (för övrigt den enda som sjöng för mig igår om man bortser från näktergalen Sandras mkt snabba variant) - mkt överraskande men glädjande!
  • Hade kjol och stövlar på jobbet och fick komplimanger för det. (sånt mottages alltid med största tacksamhet... ; )
  • Fick mkt fina presenter av Johan & Kicki, Jullan, Sandra & Mårten, Micke (kakan räknas) och Josefin (fikat var precis det jag ville ha, och sällskapet var förtjusande). Hade inte alls förväntat mig presenter av dessa men det värmde mitt hjärta och jag uppskattade det väldigt mkt. Tror att jag ska bjuda på fika nån dag som tack...?
  • Jocke överraskade mig med blommor på torsdagen och fina presenter - underbara kille!!! : ) Blommorna finns för övrigt att beskåda på Scandic.
  • Efter att ha ätit den fantastika fredagsbuffén så chillade vi en stund i vip-bastun. Skönt, avslappnat och pratsamt i lugn miljö - precis som det ska vara. Enda som saknades var lite mera folk och musik.
  • Blev bjuden på alkoholfri drink av en barnisse på Scandic eftersom han missat den i beställningen!
  • Fick en halv påfyllning av en drink på Old Williams för att jag inte riktigt var nöjd med den och gav den till bartomten som plockade disk. Han tyckte att jag skulle bli nöjd och spädde följdaktligen ut den mkt starka hallon och lakritsdrinken. Tack för det men den blev inte så mkt godare för den skull, bara lite svagare... ; )
  • Jocke var en riktig gentleman och bjöd mig på allt drickbart under kvällen.
  • Fick somna i Jockes trygga famn när kvällen var slut, alltid lika underbart... ; )


Klotterplank
Klottrare: Josefin

Hm vad ska jag säga. Kan inte mer än hålla med, men ska de behöva jobba för att du ska kunna hitta på något annat? ;-).

2007-01-20 @ 21:04:31
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Cilla

Jag är ju dummast av dummast! Jag skrev ju upp dig i min kalender, lika fan glömmer jag att kolla! Jag kan inte med födelsedagar du får skända mig. i efterskott: GRATTIS OCH HALLELUJA OCH ALLT VAD DET HETER, NU ÄR LINDA ETT ÅR ÄLDRE OCH ETT ÅR VISARE! pöss pöss

2007-01-21 @ 10:18:47
Klottrare: Josefin

Tack, det är fruktansvärt skönt att "blogga av sig" ibland då det bara snurrar i huvudet.

2007-01-21 @ 19:59:37
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Sara

Låter som en underbar dag :)

2007-01-22 @ 01:48:03
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Elin

Låter som du hade en underbar dag:) Är så glad för din skull!

2007-01-22 @ 11:09:32
URL: http://elusen.blogg.se
Klottrare: Cilla

Tack GODE du!! För att du ville byta, jag fick Emmely att jobba fredagen, så nu är det 2 dagar kvar på S! Cheers! Å du blir den sista jag har äran att jobba med (överlappningen)... Det blir nog bra det här! Pöss pöss

2007-01-24 @ 22:07:24
URL: http://zilledillen.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0