Tolv timmars

sömn gör gott för kropp och själ...

Var så otroligt trött/orkeslös igår att jag skippade jutstu-träningen och for hem istället. Numera är "hem" mina föräldrars ombonade borg, dock mkt tillfälligt - om en vecka är jag utflyttad. Väl hemma upptäckte jag att min bror ockuperat datorn och min far tv:n där han zappade i vild förtvivlan mellan rally och discovery. Inget av detta intresserade mig och eftersom min far dessutom är halvdöv och följdaktligen har tv:n på högsta volym var det inte läge att sitta nere och vara social heller. Gick upp och la mig på sängen där jag somnade och vaknade tolv timmar senare - pigg och utvilad! Det mest anmärkningsvärda är att jag faktist somnade halv nio!!! Vaknade visserligen några gånger under natten, Jocke ringde men det var ju bara trevliga avbrott i min törnrosa-sömn så det räknas inte. : )

Idag ser jag inte fram emot at få skälla lite på adressandring.se och på Telia - har fortfarande inte fått tillbaka min telefon!!! Nåt att glädjas åt är dock att jag ska äta lunch m Jocke och umgås lite med honom innan jobbet. Och imorgon är det flytt som gäller! : D

Klotterplank
Klottrare: FluffysFailure

Att flytta kan vara intressant, jag har fortfarande borta ett par kängor sedan en flytt tillbaka. Det var inga dyra kängor, men det skulle vara intressant att få veta vars de tog vägen...

2007-02-22 @ 13:30:20
URL: http://rorb.blogspot.com/
Klottrare: Kicki

FLytt kan också medföra det motsatta, att man hittar sånt som varit borta. Min lillebror hade vid typ 6 års ålder ett par jättefula badbyxor, ett vitt ben och ett blått med vita stjärnor på, som han tappade bort...ett par år senare när vi flyttade hittades denna fula skapelse. Suck, tack o lov hade han växt ur dom, och trots att han försökte kom han inte i dom. Puh!

2007-02-26 @ 11:39:50
URL: http://nifty.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0