Stjärnkvällen

Varje gång vi fyller hotellet får vi en stjärna och när vi fått tio stjärnor bjuder chefen på nåt kul - ikväll var det mat, dryck och avtackning av Cilla som gällde! Fantastisk mat och otroligt trevliga arbetskamrater - kort sammanfattning av min kväll, var tyvärr alldeles för trött för att orka med så det blev en tidig kväll men hann innan hemgång med ett mkt givande samtal. Petra - tack för dina ord, det värmde så gott i mitt hjärta!

För övrigt ororar jag mig alldeles för mycket i onödan, nåt jag måste försöka jobba med eftersom allt har en tendens att lösa sig, på ett eller annat sätt.

Jag är så glad för de vänner jag har, mina fantastiska arbetskamrater och min underbara familj - tack för att ni finns!


En ros till er!

Klotterplank
Klottrare: Sara

Tack för senast :)

Jag brukar även shoppa på h&m, ellos och halens.
Har inte provat asos än, jag bara trånar..

2007-02-24 @ 19:57:31
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Reidarkarine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2010-04-21 @ 11:23:12
URL: http://reidarkarine.3steps.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0