Mycke nu...

som snurrar runt i huvudet. Många känslor inför allt som händer, många tankar, funderationer och frågor utan svar... Mår illa... visste jag att det funkade skulla jag sticka hål på mitt huvud och låta alla besvärliga tankar och känslor rinna ut i sanden... eller så inte - det är ju faktist ingen lösning att fly sina problem. Kan trösta mig med att det blir bättre snart... : ) 


Klotterplank
Klottrare: Anonym

VAD är det som snurrar i huvet? Jag tycker ju allt verkar bra för dig. Du är lycklig och kär, ska flytta ihop med honom dessutom. Du kommer till och med att "separera" från din hyresvärd ;-)
Hoppas det känns bättre snart!
Kram kram!!!

2007-02-15 @ 17:32:51
URL: http://perne.blogg.se
Klottrare: Roxy

Måste hålla med föregående talare. Du är superkär, ska flytta ihop med honom i en vacker lägenhet och slipper alla bekymmer som du hade i urs. Det är ju så mycket som väger upp i ditt liv. Ingenting är omöjligt då man har någon att dela allting med och det har du ju.

2007-02-15 @ 17:47:07
Klottrare: Sara

det är min vän ANNA (det man inte vet.. -bloggen) som du ska prata m då..
Jag vet inte, det var hon som hjälte mig.

2007-02-15 @ 22:01:22
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Kevmocal

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-04-20 @ 11:46:04
URL: http://kevmocal.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0