Inflyttningsfest i Kusmark!

Erikas inflyttningsfest kickade ass!!! För att uttrycka sig på Sara-vis... ; )

Hade verkligen roligt, jag var full och glad - sjöng karaoke utan hämningar och svajade lite lätt varje gång jag druckit Minttu-shots. Erika gjorde sitt bästa för att supa ner mig och jag måste nog säga att hon delvis lyckades. För första gången i mitt liv kände jag mig rent ostadig men dock med förnuftet i behåll, efter två vinglas med mousserande jordgubbsvin, tokgott för övrigt, och tre Minttu-shots och en Jägermeister var det rent lite snurrigt ett tag men ist för att dricka mera och riskera nåt otrevligt så började jag dricka vatten istället. Visade sig vara en bra taktik då jag vaknade kl halv elva i morse pigg och alert! : )

Tack Erika! Husesynen var en fröjd, kanske inte är så illa att bo i Kusmark ändå?

Har för övrigt haft en underbar dag, varit på Kåffe inn och ätit frunch med några helt underbara vänner som alltid får mig på bra humör - tack alla ni som nappade på inbjudan! ; )

Klotterplank
Klottrare: Jottan

Trodde du skulle komma i går, vad hände?

2007-02-21 @ 09:38:11
URL: http://jottan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0