Är det dig eller jobbet som det är fel på? Del 2

Testet hittar ni här alla ni som undrat.

För övrigt kan jag bara bekräfta mina farhågor om att jag inte är särskilt mycket värd på jobbet. Det känns så jävla bittert att få det svart på vitt... och jag vill inte vara bitter så det bästa är verkligen att byta jobb - nån som har ett bra förslag?

Jag trivs med den typen av jobb som jag har nu men det är inte särskilt utvecklande längre, det känns som att jag lärt mig det mesta nu och jag behöver lite mera utmaning för att det ska kännas bra. Visst kompenserar både underbara arbetskamrater och gäster de dåliga arbetsförhållandena iform av arbetstider, lön och fysisk arbetsmiljö men det finns gränser för hur mycket jag tål. Vad är det Grynet säger - "ta ingen skit"? Det får nog bli mitt nya ledord i livet... ; )

Jobbet, Telia (har fortfarande inte fått tillbaka min telefon) och hyresvärden har verkligen fått sin beskärda del av bitterhet och inte för att de inte förtjänar det men bitterhet är en så destruktiv känsla och det känns inte som att det är riktigt mig att vara så bitter som jag är just nu. Därför - ändring på det!!!! Pronto!!! Nu ska jag försöka göra nåt åt det här istället = flytta (är på gång redan), vänta tålmodigt (på telefonen) och byta jobb! Och samtidigt vara mitt normala glada jag. Det bör funka... tror jag... ; )


Whiiiihiiiii!!!! : D  
Ändring på en gång - fick just sms av Jocke - vi får lägenheten!!!!!!!!! : D Så underbart skönt!!! Kan inte med ord beskrivas... Nu blev det mycket lättare att inte va så bitter... ; )

IKEA here I come!!!!! : D

Ps. Till K (min närmaste chef) - jag vet att du gör det du kan, tack för det - det uppskattas!


Klotterplank
Klottrare: Trollet

Stort grattis till lgh:en det var riktigt roligt att ni fick den. Kommer gärna på husesyn när ni flyttat in. När får ni ta den? // Kram T

2007-02-13 @ 19:12:28
Klottrare: Sandran

G R A T T I S!!!! Jag vill se! Bjud hem mej.nu! Har tyvärr inga såna trevliga nyheter själv, vilket känns lite trist. Jag vill också flytta!!

2007-02-13 @ 19:35:24
Klottrare: Kicki

Vilken lägenhet var det ni fick nu då? Var det där han som heter som jag inte kan stava...Kärrman???....bodde???

2007-02-13 @ 19:40:27
URL: http://nifty.blogg.se
Klottrare: Sara

Blev besviken att du inte följde oss till ikea :(

2007-02-14 @ 01:58:52
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Jottan

Kan inte mer än hålla med Sara..

2007-02-14 @ 07:19:19
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Elin

Du är väldigt värdefull, det ska du veta, och ingen annan ska få dig att tro annat heller!!! :)

2007-02-14 @ 18:30:09
URL: http://elusen.blogg.se
Klottrare: Cilla

I know the feeling! Ska ringa dig ikväll ifall du vill prata vännen! grattis till lägenhete, det är ni/du värda, när blir det storstilad glamour invigning då?

2007-02-14 @ 20:37:42
Klottrare: Volvo Cars

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2010-10-11 @ 07:32:45
URL: http://volvo-cars.blog.de

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0