Hamster.nu!!!

Har i princip alltid haft djur omkring mig och efter besöket hos mams & paps idag så kändes det än mer angeläget att skaffa mig ett litet husdjur. Nåt att pyssla och ta hand om när Jocke inte finns tillgänglig... ; )

Eftersom vi bor i lägenhet i centrala stan och heltidsjobbar båda två så är det ju inte vad som helst som passar, hade gärna haft hund eftersom jag är uppvuxen med hundar men har som kommit fram till, efter noggrannt övervägande, att en liten hamster skulle vara alldeles utmärkt! Har själv ingen erfarenhet av att ta hand om en sådan liten krabat men Jocke har och en av mina vänner är något av en hamsterexpert (i mina ögon iaf) så det ska nog gå bra. : )

Har idag varit och rekat på staden djuraffärer och blivit än mer sugen på att köpa men måste ge mig till tåls lite och fundera ytterligare om det är ett bra beslut. Har iaf redan fixat hamstervakter ifall vi åker bort jag och Jocke; Sandra (hamsterexperten) har villigt erbjudit mig sin hamsterbur mot obegränsat gos och även hamstervaktande. Kan inte hon finns även min mamma (som är rädd för råttor!) och min syster Vickan (som är allergisk!)... bra back-ups eller hur? ; )


Klotterplank
Klottrare: Kicki

Jag kan också vakta! Och jag är varken rädd eller allergisk! :)

2007-04-03 @ 22:03:38
URL: http://nifty.blogg.se
Klottrare: Trollet

Gud så söt!

2007-04-04 @ 07:25:24
Klottrare: Sandran

Jag känner mej mycket nöjd över titeln "Hamsterexpert" ... funderar på att skriva in det i telefonkatalogen. Sandra Hansson, Hamsterexpert, 070 osv..

Hur som så levereras buren om några minuter, ifall den finns i förrådet... om den mot fömodan skulle ha hunit flytta till kåge så får vi väl försöka övertala den att flytta tillbaka in till stan å det snaraste!

2007-04-06 @ 13:47:59

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0