Det blåser som faan...

Och så ska det bli kallt igen... : (

Brr

Är extremt väderkänslig; glad när det är bra väder, mindre glad när det är grått och trist, undantaget åskoväder och snöstörm - love it!

Goda nyheter: min syster kommer och hälsar på under påsken, hon bor i södra Sverige och vi träffas alldeles för sällan så jag är supernöjd... dessutom har hon med sig lite grejer från IKEA till mig. : D

Boktips? Vill läsa en bok som gör en glad, ingenting hemsk alltså. Tips mottages med största tacksamhet!

Älsklingen sover fortfarande! hehe... tror jag ska väcka honom med lite bus... ; )

Sen är det nog läge att börja jobba lite...

Kram ♥

Klotterplank
Klottrare: Trollet

Boktips har jag tyvärr inga, läser ju mest kurslitt.
Apropå vädret så känner jag ungefär som du, kul när det är fint men tråkigare när det mulnar på. Igår var en bra dag, AIK klara för fortsatt elitspel. Idag en mulen dag, Werner lämnar Skellefteå för Modo. Stor sorg i mitt hjärta. :...(

2007-04-02 @ 18:52:10
Klottrare: Mli

Hej, tänkte av bara farten ge dig ett litet boktips. Jag tycker den va rolig och unik. "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)" av Martina Haag.

2007-04-02 @ 22:44:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0