Vill lyssna på nåt bra...

Nu när höstmörkret ökar mysfaktorn med typ hundra procent så är det skönt att kunna bädda ner sig i soffan, läsa lite och lyssna på musik. Ett problem dock - är så less alla skivor jag har... 
: (
 
Är det någon som har nåt förslag på bra musik så mottages dessa med stor tacksamhet! Avböjer dock allt som har med hårdrock och eurodisco att göra.. ; )

Klotterplank
Klottrare: Sara Ostkrok

Hur har ditt godisförbud gått?? Inga fallgropar ännu hoppas jag.. Jag vet inte vilket som ska vara det lämpliga straffet? Vad tycker du själv? ska vi ha en burk där vi stoppar en "syndpeng"?
Har ingen aning.. låter brutalt med ett straff, men det kan hjälpa, du vet motivera..

2006-09-26 @ 00:41:34
URL: http://www.minvarld.blogg.se
Klottrare: Pernilla

Jag är själv inne i en Lars Winnerbäck-fas och kan varmt rekommendera honom!

2006-09-26 @ 09:56:32
Klottrare: Erkan

HALLÅ!!! Jag skulle oxå behöva vara med! Äter för mycket snask och sånt..

2006-09-26 @ 13:23:34
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Sandran

Winnerbäck är bäst! Skivor lånas av mej! Kram Sandran

2006-10-01 @ 20:10:43
Klottrare: FluffysFailure

"Yellowcard" med skivan "Lights And Sounds" är en av mina nya fynd, börja med "Holly Wood Died" glid sedan över till "Down On My Head". Två absoluta måsten är "Run" från skivan "Final Straw" av "Snow Patrol" och "Smashed" av "James Labrie" från skivan "Elements of Persuasion", lugna och melodiska.

2006-10-09 @ 22:47:31
URL: http://rorb.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0