Testar mobilblogg igen...

Testar mobilblogg igen... Går o väntar på att ju jutsun ska börja... Det är andra gången som jag ska träna denna mjuka form av kampsport som är rolig, intressant och lärorik men grymt tuff... Det lär bli svettigt ikväll men "det som inte dödar härdar"... är det inte så man säger?
Har hittat min vinterjacka... :-) Jippii! Köpes imorgon... och så såg jag Hello Kitty-sockar på H&M... :-) skärpning Linda... inte köpa... Nu - dags för träning!

Klotterplank
Klottrare: Gadan Majka

Imponerad av Ju Jutsun

2006-09-19 @ 18:03:41
Klottrare: kåre nr 13

Mobilbloggen funkar ju. Du ser där, du behöver ingen dator. ;-)

2006-09-19 @ 18:34:56
Klottrare: Elin

Tack tack! Jag har haft lite tekniska motgångar då musplattan på min bärbara dator inte har fungerat men jag ska kämpa på att lösa problemet så jag kommer ikapp er andra lite:)

2006-09-19 @ 22:42:24

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0