Om jag vann en miljon skulle jag...

  • betala tillbaka mina lån
  • åka och hälsa på min syster Gunilla
  • köpa en ny dator och skaffa internet
  • köpa en stor, fin och ljus lägenhet och helrenovera den med hjälp av inredningsproffset Josefin
  • resa till Australien för att bl.a. lära mig dyka och surfa vid Stora Barriärrevet
  • köpa 52 flaskor vin till mina föräldrar, roliga sorter från världens alla hörn
  • hyra in hantverkare som kan fixa husets alla småskavanker åt mamma och pappa 
  • betala en superdoktor som kan fixa mammas höft- och ryggbesvär samt syster Victorias bräckliga rygg
  • ta med mina systrar, min mamma och min "svägerska" på lyxspa
  • åka till Disneyland i Paris med mina syskonbarn
  • läsa en massa intressanta kurser, bara för skojs skull
  • köpa jeans, joggingskor och regnställ
  • köpa en kanot
  • investera i en riktigt fin kamera och lära mig ta kort
  • skänka pengar till Rädda Barnen och WWF
  • spara lite... kanske... ; )

  • Klotterplank
    Klottrare: Josefin

    Såg Nikita och Nova idag. De satt så snällt utanför blomsterlandet i dina föräldrars bil och tittade.

    2006-10-01 @ 13:11:57
    URL: http://jottan.blogg.se
    Klottrare: Trollet

    Tror du en miljon räcker?

    2006-10-08 @ 15:13:05
    Klottrare: Ilyasalma

    Great site! Lots of useful information!

    2010-06-28 @ 10:10:50
    URL: http://ilyasalma.3steps.com

    Ordet är fritt:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0