Ingen mera paddling...

Har nog paddlat för sista gången i år och det känns väldigt trist... : ( visst är det långt kvar innan vattnet fryser men när det är så här kallt och regnigt är det ju knappas njutbart att paddla. T.o.m. ubåtar avstår från att va ute i det här vädret... ; ) Hoppas dock  på en sista bra dag innan isen lägger sig och sen är det bara att invänta våren...

Ska kanske spela tennis istället... är inte särskilt bra på det, tappar lätt racket om det kommer en för hård boll och returnerar allltid bollar väldigt högt så min motståndare för dagen har utmärkt smash-läge. Men kul är det iaf och konditionskrävande... åtminstone om man är så dålig som jag och möter ett bättre motstånd som styr en från sida till sida. Spelade med min svåger i somras, för övrigt tvåa på ATP-rankingen... ; ) och han hade verkligen kul medan jag sprang fram och tillbaka och jagade bollar... svettigt men kul! : D

Har fått svaren på proverna - är frisk som en nötkärna! : )
Bra men skulle ändå vilja ha en godtagbar förklaring på varför jag är så trött jämnt... Nån som har nått bra förslag på vad det kan bero på? Allt mottages med största tacksamhet!

Klotterplank
Klottrare: Josefin

Jag vill också spela tennis!!!

2006-09-28 @ 14:18:18
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Erkan

Jag vet hur det är att åka iväg och ta blodprov, man hoppas att man är frisk, man hoppas att dom ska hitta en enkel förklaring till problemet, sedan ringer dom upp och säger "ät mer sånt här så blir du piggare".. sånt är sällan fallet.. lite jobbigt!

2006-09-28 @ 14:43:35
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: FluffysFailure

Koffeinbrist kanske? När min kropp inte bär på tillräckligt med koffein för att sänka en medelstor hamster så är jag ganska odräglig. Prova att ge blod, brukar ge en bra känsla av motivation och viljan att träna, dessvärre så hinner det kvarvarande blodet inte riktigt skyffla syre tillräckligt snabbt för att kunna hålla tempot särskilt länge. Värt ett försök i alla fall.

2006-10-10 @ 13:26:05
URL: http://rorb.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0