Godisutmaningen...

Snart är det färdigt med godis för den här helgen och jag måste säga att det inte bekymrar mig det minsta... köpte en Polly Orange i torsdags för att äta till frukost på fredagmorgon ; ),  men döm om min förvåning när jag vaknade och inte hade det minsta godissug alls... Så helgens godisskörd har varit ungefär lika med vad jag åt på en dag tidigare (nästan)... Inte illa... men det bör väl tilläggas kanske att jag ätit en massa tårta och kakor ist och lika glad är jag för det... : D

Klotterplank
Klottrare: Sara Ostkrok.

Du är sååå duktig Linda :) det är ganska lagom med bara 2 dagar i veckan, eller hur?! Det är som ett avsockerrensa kroppen..sakta.. men vem vet, snart blir det kanske bara en dag i veckan?? kanske?

2006-10-01 @ 01:23:25
URL: http://www.minvarld.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0