Fröken Förvirrad

Så var man på jobbet då, typ 1, 5 h tidigare än planerat... Sov oroligt och tänkte att det var lika bra att fara på jobbet, hinna äta en ordentlig frukost och naturligtvis - blogga lite. : )

Gårdagen var lite kaotisk, inte jättemycket men hade lite för mycket inplanerat för att hjärnan uppenbarligen skulle klara av det... var så trött och förvirrad att Cilla (min arbetskamrat) skickade hem mig tidigare... :-S
Nog så bra det - gjorde eller sa inte något vettigt på hela kvällen, var tokförvirrad och visste inte ens när jag skulle sluta. Stackars Cilla!

Kan kanske skylla förvirringen på väteperoxiden frisören hade i håret på mig??? ; )

Dagen hade lite ljuspunkter också:
- Klippte mig! : ) Alltid en fröjd även om det inte var många som såg att jag gjort något med håret... Men lite kortare, lite mera färg och lite fräschare blev det.
- Köpte min nya vinterjacka!!! Grön och lite lurvig är den, supermysig... : )
- Hello Kitty-sockarna inhandlades ockå... Förvånad? Någon? Nähe, lika bra att erkänna köpet av en ljusgrå kofta också... Shopoholic-varning! Kanske nåt att ta med Ann-Sofi... ; )
- Fikade med två kompisar, Johanna och Pernilla, som jag inte ser så mycket av nuförtiden. Kan kanske bero på att de båda varit bosatta en längre tid i Umeå men nu ska det bli ändring på det. Åtminstone en av dem, Johanna, ser ut att bli kvar här på obestämd tid... jag klagar inte... : ) Kul att se dem var det iaf, och gott fika!
- Sweet Cilly bjöd på go'fika i hopp om att en ökning av blodsockret skulle råda bot på mitt förvirrade tillstånd. Ack vad hon bedrog sig... men gott var det! : D
- Bästa på hela dagen var nog att få komma hem... lägga sig på golvet i mörkret och tystnaden och bara vara...



Klotterplank
Klottrare: Cilla

En och en halv timme tidigare? det låter ju inte klokt Linda, inte om du börjar F?! Du var jätteduktig igår förutom att du inte riktigt visste var du var och vad du hette och glömde att äta (kom jag på när du hade farit). puss!!

2006-09-21 @ 09:33:51
Klottrare: një zonjë plakë e trallisur

Alla har sina dagar...


By the way: një zonjë plakë e trallisur:
Förvirrad gammal tant på albanska.

2006-09-21 @ 12:03:02
Klottrare: Cilla

Va roligt! He he förvirrad gammal tant! :D

2006-09-22 @ 10:04:26
Klottrare: Pernilla

Äntligen har jag hittat åt din blogg! Väldigt kul att läsa! Tack för senast!! Hoppas vi ses till helgen. Jag och Henrik kommer ju upp till stugan på Degerön då lilltjejen fyller 1 år!

2006-09-26 @ 09:48:31

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0