Blått e flott... (?)

Så blev det regeringsskifte... bara att hoppas på det bästa och att det var rätt val för Sverige att välja alliansen. Tror att det kommer att bli bra bara folk inser att inte heller alliansen vill att sveriges fattiga ska gå under - det tjänar inte heller dom på. Men istället för att ge bidrag vill de satsa på jobb och ge männsikor möjligheten att kunna välja ett bättre liv, det går inte hem hos alla men jag tycker att det låter bra.

För övrigt ska jag spinna ikväll... tortyr men ett måste, lovade min svåger att jag skulle följa med...

Ser dock fram emot paddlingen imorgon, blir det så här bra väder även imorgon är det upplagt för en kanondag... perfekt för bad... ; )

Klotterplank
Klottrare: Estelle

Go blue!

2006-09-18 @ 15:37:27
URL: http://estelles.blogg.se
Klottrare: Gadan Majka

Låter som sunda tankar tycker jag.

By the way...Gadan Majka: (ful mamma på bosniska)

2006-09-18 @ 21:59:02

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0