Äntligen...

har jag anmält mig till två engelskakurser nu till våren. Ser med spänning fram emot antagningsbeskedet (om det är positivt vill säga...) och att förhoppningsvis få börja plugga lite. Är lite rädd att jag går ut för hårt med två kurser samtidigt men det märker jag ju! ; )

För övrigt är jag helt såld på ju jutsu! Tränar två gånger per vecka, är inte särskilt bra - har svårt för att slåss,  har dåligt minne - kommer aldrig ihåg vad allt heter men gör iaf mitt bästa och hoppas att jag nån dag ska klara graderingen och få gult bälte. Låter kanske inte så avskräckande med gult bälte i ju jutsu men va tusan... det är ju ett litet steg mot det svarta...
: D
 
Kan förresten ett ord på japanska - uke (tror det stavas så) - det är den onde, den anfallande...

Är för det mesta tröttare än tröttast. Somnar på bussen och dagdrömmer och att få sova - inte helt normalt va?  Och inte blev det bättre med detta när jag för två veckor sedan tog prover på vårdcentralen och dom snodde åtminstone fem rör blod av mig... har jag något kvar kan man undra... Antar att det är deras sätt att lösa blodbristen i länet - ta några fler rör mer än nödvändigt på unga, friska människor....


Klotterplank
Klottrare: Josefin

Sitter här och tänker. Om du kommer att flytta som planerat. Snälla visst får jag komma och tapetsera lite då?? Snälla! Jag har supertrisst. Lägger gärna klinker/kakel eller klickgolv, tapetserar eller målar. PLEASE!!!

2006-09-28 @ 11:27:21
URL: http://jottan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0