Värsta ego-grejen...

Picture(73)

Värsta ego-grejen... Men jag måste bara få berätta att bilden ovan föreställer beviset på att jag blev vald till årets bästa spelare i Rönnskärs damlag... :-) Jag är så glad!!! : D
Tack till alla mina medspelare som gjorde den här säsongen till den absolut roligaste!

Klotterplank
Klottrare: FluffysFailure

Stort grattis! Personligen så har jag aldrig förstått det där med bollsporter, men alla är vi olika...Tur är väl det, en fotbollsmatch med 2x11 (eller hur många ni nu är) av [mig] skulle aldrig sluta väl. Skulle säkert vara ganska underhållande att titta på, men att kalla det en bollsport skulle nog vara att sträcka begreppet till bristningsgränsen.

2006-10-14 @ 01:31:49
URL: http://rorb.blogspot.com
Klottrare: Erika

Vi tog visst två grattis shottar. Är lite backdrunk idag men livet går vidare och imorgon är jag uppe och trallar igen =)

2006-10-14 @ 12:38:14
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Pernilla

Grattis till utmärkelsen!! Det var du verkligen värd!!!!

2006-10-15 @ 17:14:15
Klottrare: Cilla

All heder! Vill ha en autograf! Du får se till att inte skada dig nå mer nu så du kan få utmärkelsen även nästa år!

2006-10-15 @ 21:27:51
Klottrare: Anonym

He, he roligaste säsongen, jo man tackar, var det för att jag var skadad hela säsongen eller?
Skämt åsido, åter ett stort grattis du vet att du var väl värd den utmärkelsen. Jag har alltid rätt och jag tycker du är bäst =)...

2006-10-18 @ 17:16:16
Klottrare: Trollet

Jag glömde visst skriva att inlägget var från mig men det kanske du förstod ändå. Kram

2006-10-18 @ 17:17:23
Klottrare: Torkeliben

Brilliant site. Cheers.

2008-12-17 @ 19:04:42
URL: http://torkeliben.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0