Usch...

...va dålig jag är på att uppdatera bloggen numera - måste skärpa mig!!!

Idag toksnöar det, vilket är helt underbart! Är dock fortfarande säker på att detta kommer att tina bort innan jul fastän jag är relativt ensam om den tanken. Önskar att jag hade fel och att det kommer otroliga mängder snö innan jul så vi får en jul som är helt "perfekt". Definitionen på en perfekt jul för mig är en vit jul när min syster Gunilla kommer upp från Rävlanda för att fira med resten av familjen. Hittills har det fallit sig så att de år hon och hennes familj varit uppe över jul (de kommer vart annat år) så har det varit måttligt med snö och de år hon inte varit här så har det toksnöat vilket innebär att det alltid fattats något... Har dock hellre hela min familj här än snö - är alla bara samlade kan vi lika gärna ha gröna gräsmattor för min del...

Idag ska jag till Åsgatan igen, efter en Jockefri natt längtar jag så mkt efter att få träffa honom igen att jag knappt vill sysselsätta mig med det jag var hemma för att göra... skäms på mig - värsta fjortisen är jag... men det går väl över?

Norrlandsläger till helgen - längtar men är nervös... på ett bra sätt! Hoppas bara att Jockes förkylning inte blir värre, ska göra mitt bästa för att pyssla om honom... ; )

Trollet - hur gick yogan? Måste komma och hälsa på någon dag men det blir nog först nästa vecka - om det går bra vill säga?

Massor med kramar till alla underbara människor som förgyller mitt liv med sin närvaro!  ; D
Tack Jottan för du vet vad...
Tack Samantha för en väldigt trevlig tjejkväll med mycket te och ännu mera prat...
Tack alla jutstumänniskor - ni är helt den intressantaste samlig roliga människor jag nånsin stött på!
Tack till mina kära arbetskamrater som är så söta och förstående... och som verkligen jobbar för att få mig att flytta till stan -  ni är guld värda!
Tack till min underbara familj - om min död kunde lösa alla era bekummer skulle jag gladeligen dö för er skull. Ni betyder så mkt för mig och jag saknar er...
Tack Jocke för att du gjort mig hel - älskar dig! ; )

Klotterplank
Klottrare: Jottan

Tack....:-)

2006-10-31 @ 15:15:36
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Cilla

Jag tar åt mig! ;D

2006-10-31 @ 22:01:20
URL: http://zilledillen.blogg.se
Klottrare: trollet

Jag saknar dig också och det går jättebra att komma och hälsa på, dörren står öppen.
På tal om yogan så blev det inget, Linda blev sjuk och ensam ville jag inte fara. Söt layout förresten, kan gärna vara kvar.=)

2006-11-01 @ 12:13:57

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0