Staaan nästa?

Var och kollade på en jättefin lägenhet på Getberget igår... Vill HA!!!!!
Har nog tyvärr inte ekonomi för det just nu men va tusen - det kommer fler möjligheter! Skulle dock va otroligt skönt att bo i stan just nu, att ha lite närmare till allt det braiga i mitt liv... ; )

Tack Sara för guideningen igår - du skulle bli en utmärkt mäklare... : )

Idag - fika med Jottan och lite välbehövlig uppdatering om våra liv. Sedan blir det ju-jutsu - hoppas att det blir roligare än sist annars kommer jag att sparka nån på smalbenet (hehe...),  och sen... vem vet? En bra dag kommer det att bli i alla fall - känner på mig det! : D


Klotterplank
Klottrare: josefin

jaaaaaa

2006-10-19 @ 13:36:48
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: trollet

Nära till allt det braiga??? Visst bor jag i ursviken? =)

2006-10-19 @ 14:25:39
Klottrare: FluffysFailure

Om trollet är riktigt snällt så kanske ni kan få ett bra deal på två lägenheter, borde kunna ge möjligheten att pressa priset lite hos en mäklare. Dock med risken att inköpet av en fin lägenhet ger ett bra pris på ett utedass på Anderstorp.

2006-10-19 @ 15:44:57
URL: http://rorb.blogspot.com
Klottrare: Sandran

Hej. Flytta till stan.nu Hoppas JoLi var snäll med dej :)

2006-10-19 @ 21:37:33
Klottrare: Erkan

Flytta hit du bara.. nu när jag flyttar härifrån =) Härligt om vi båda får som vi vill!!!

2006-10-19 @ 22:28:22
URL: http://erkanperkan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0