Skellefteå AIK - Färjestad

Det blir hockey ikväll... sörjer dock det faktum att jag missar ju-jutsu-träningen, känns som att jag missat massor redan så det är lite tungt men å andra sidan är det inte var dag min pappa bjuder med mig på hockey. För att vara helt ärlig så har det aldrig inträffat tidigare...

Vi har haft en ganska turbulent relation, jag och min far, vi bråkade konstant när jag bodde hemma men det ändrades så sakta när jag flyttade hemifrån sista gången och nu måste jag säga att vi kommer riktigt bra överens. Skönt, tycker inte om att bråka med någon och allra minst med mina kära familjemedlemmar. Som tur är har min underbara mamma tjänat som vågbrytare och medlare under alla dessa år så jag antar att jag har henne att tacka för att jag och pappa numera kan vistas i samma rum utan att råka i luven på varandra. : ) Tack mamma! Och tack pappa för att jag får följa med på hockeyn!

Klotterplank
Klottrare: Cilla

Samma sak här, allt blev bättre när jag flyttad hemifrån! Det lättar på trycket!

2006-10-07 @ 17:58:27

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0