Påkläderska sökes... och en ny mobiltelefon...

Mobilen har trilskats länge men i morse kom droppen - hade ställt två väckningar, en på 9:15 och en på 9:35 och vaknade... 10:55!!! Telefonen hade somnat in ngn gång under morgonen och efter åtskilliga återupplivningsförsök så visade den tack och lov livstecken men måste nog snart tänka på att införskaffa en ny. Det blev halvstressigt en stund eftersom jag lovat att va badhusvolontär åt kanotklubben och skulle vara nere på Örjanshallen 11:30... Hann iaf ta en macka i farten... : )

Har en riktigt elakartad träningsvärk i axlar, rygg och skulderparti efter gårdagens bravader. Jag kan knappt kan ta på mig en tröja själv så därför funderar jag lite lätt på att anställa en påkläderska . Nån som är intresserad?

Gud va gnällig jag är!!! Skäms på mig, det finns massor i världen som har det betydligt värre än så...

Och till Trollet! Nej, en miljon räcker inte... ; ) Tack för igår - I love you!


Klotterplank
Klottrare: Cilla

Mår du bättre nu?

2006-10-09 @ 15:45:06
Klottrare: Erran

Kära du, har träningsvärken gätt över eller hur är det???

2006-10-10 @ 13:10:05
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Pernilla

Illa med all träningsvärk... Men visst erkänner du att det samtidigt känns ganska bra!?
Jag är mer orolig över din finfina telefon... Vill den inte vara med nå mer?

2006-10-11 @ 09:21:09
Klottrare: Deafwebsites

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-10-25 @ 11:37:05
URL: http://deafwebsites.xanga.com/

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0