Magic & Miracles

JAAA, jag ska med till Piteå i morgon!!! Och se på Magic & Miracles... ser verkligen fram emot det, för även om hela mitt liv nu känns fyllt med magi och mirakel så är jag barnsligt förtjust i att bli förd bakom ljuset och att låta mig förföras av illusioner... hehe... ; D

Blev inbjuden till förfest hos Erika. Låter kul men tror inte riktigt att jag ska dricka nåt starkare än möjligtvis apelsinjos, har tredubblat min alkoholkonsumtion de senaste veckorna (från 1 gång/år till 1,5 gång/vecka) och mer fester är inplanerade - min lever kommer att få spunk! : )

Trist nog missar jag ju-jutstun men ska försöka se om jag kan få extraträning på söndag med Emelie och ev måndag med Toll och Jimmy. Nån som är sugen på att träna med mig?
Känner en oroväckande graderingsångest, är tokrädd för att jag ska få total blackout och inte komma ihåg nåt. Den enda tekniken som jag känner mig säker på är "me uchi" eller vad säger du, Jocke? ; D


Klotterplank
Klottrare: Pernilla

Showen i Pite är tydligen superbra enl. min svägerskas pappa som redan hunnit se den... =)

"De trollar på riktigt"

2006-10-25 @ 21:05:35
Klottrare: FluffysFailure

Att dricka lite då och då är inte så farligt, en whiskey på kvällskvisten är aldrig fel. Så länge man inte dricker för att det är "coolt" att vara odräglig fjortis så är det helt ok.

2006-10-25 @ 21:10:41
URL: http://rorb.blogspot.com
Klottrare: Jottan

Hjälp Linda, jag är gammal!!!! Jag vet väl inte vad man ska ha på sig när man ska vara fin???!!!!
Hjälp! Jag kommer att komma på festen i mysbyxor och en nerspydd gammal tröja!!

2006-10-25 @ 21:13:58
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: trollet

Ha så kul i Pite, själv ska jag vara nyttig och gå på yoga =)

2006-10-25 @ 21:42:44
Klottrare: Sandran

Jag har sett Magic and Miracles... Ska bli intressant att höra vad du tyckte... jag var inte jätteimponerad, men dansarna var skitbra!

2006-10-26 @ 15:24:17

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0