Magic & Miracles del 2

Trevlig show med mycket att fascineras över, dock ej dansarna som hela tiden var väldans otajmade i mitt tycke. Det är klart, jag skulle verkligen inte göra det bättre själv men tar man så mkt betalt kan man väl åtminstone dansa ihop sig bättre? Illusionerna förtrollade mig - som väntat, roligt var det oxå. Eldshowen och akrobaten som hängde i snörerna var nog kvällens behållning. Maten var inte heller så tokig men Scandic-maten är bättre... ; )

Trots att jag vid flera tillfällen under kvällen blivit erbjuden alkohol så har jag ståndaktigt tackat nej och hållit mig tilll cola och vatten istället. Tänker välja mina tillfällen att tortera levern... ; ) hehe... Så, Kvande, nästa gång du bjuder kanske jag tackar ja till en whisky... eller så inte (det smakar ju för j-ligt...)

Nu vill jag hem till Jocke och mysa i snöstormen... ; )

Klotterplank
Klottrare: Sandran

Vilken snöstorm??? Den har inte nått Moröhöjden ännu...

2006-10-26 @ 22:21:45
Klottrare: FluffysFailure

Whisky är grejer det, men föringa inte en fin (anejo) tequila - som för guds skull gott folk, INTE intas med salt och citron. Lite Stroh rom på det så klarar man sig länge. Mmmm...

2006-10-26 @ 23:09:50
URL: http://rorb.blogspot.com
Klottrare: Jottan

Väntade idag, hoppas det känns bättre.. kram.

2006-10-28 @ 20:32:41
URL: http://jottan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0