Lite om mig

Din Favorit kaka: vegankladdkaka eller snickerskaka

Dem egenskaperna ska en sann vän ha: omtänksam, ärlig och snäll

Din dåligaste vana: kakmonstret är chanslös mot mig...

Ditt farorit djur: hundar

Din bästa egenskap: haha...

De egenskaperna ska en "pojkvän/flickvän" ha: rolig, omtänksam, intelligent, lyhörd, snäll

Ditt favoritspel: kunskapsspel

Det anser du är underskattat: kramar

Det skulle du heta om du inte hette vad du heter: Olivia, det ville min pappa att jag skulle heta.

Din musiksmak: Lars Winnerbäck, Katie Melua, Sophie Zelamani, Leonard Cohen, R.E.M. Chrsitian Kjellvander, Rihanna, Shakira, José Gonzales...

Din högsta önskan: rent spontant, förutom fred på jorden, att min mamma blir bra

Det gör du i helgen:  fest på fredag, fest på lördag (tror jag) och jobba söndag : D

Ditt intresse: fotboll, paddling, yoga och ju-jutstu

Det önskar du att du kunde göra: flyga vore rätt coolt men annars önskar jag att jag vore riktigt bra på ju-jutsu och "sticks" - det är så estetiskt tilltalande (om det är nån som är duktig som utför det...)

Det skulle jag göra om jag var (tvärtom från det kön du är) Kille/Tjej för en dag: Hålla upp dörren för alla kvinnor och vara en riktig gentleman och hoppas att beteendet sprider sig

Det är du bra på: numera - vara glad! Hyfsad på fotboll oxå... och att vara snäll... lite iaf...

Det roligaste som du har varit med om: livet

Det sorgligaste som du har varit med om: min morbrors oväntade död samma vecka som min farmor dog

Din favorit parfym: använder, pga allergi, mkt lite parfym själv så har ingen riktig favorit men tycker verkligen om vissa herrparfymer... : )

Det har du gjort som är lite busigt: hehe.... skulle ni bra gärna vilja veta va... ; )

Det är du rädd för: spindlar

Det skulle du bjuda kungen på att äta om han kom hem till dig: te och varma mackor

Den "fetishen" har du: hehe... svarta stövlar... ; )

Klotterplank
Klottrare: Pernilla

Vad är "sticks" för något?

2006-10-15 @ 17:15:16

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0