En regnig dag

Spelade tennis igår... riktigt kul även om jag var rätt chanslös mot min eminente motståndare. Ska dock ta revansch... hehe... ; )  Om jag tränar varje dag i ett år så kanske jag har en möjlighet... om den som står för motståndet har gipsat både armar och ben så... 

Ju-jutsu på kvällen, återigen med Jocke vid rodret, livfullt assisterad av Joli och Pelle. Vi var sex stycken som tränade, jämna par och hade alltid någon av tränarna som kunde visa vad vi gjorde rätt och vad jag gjorde fel... för det var inte så mkt som satt klockrent igår, tyvärr - jag vill ju att det ska göra det! Tröstar mig med att det kommer... nån gång... ; )
Nåväl, det var intressant som vanligt, lär mig massor varje gång och sen är det helt otroligt att alla tränare vi haft hittills alltid varit så engagerande och inspirerande! Man kan inte annat än vara glad när man lämnar dojon efter avslutat träningspass! Good work boys!  ; D
Och krya på dig Mårten!

Mår som bäst när jag får göra sånt här, roliga sportiga grejer, så det är för mig en gåta att jag kände mig så eländig igår... kanske var det för att jag var trött - som vanligt, eller att febern var på gång? Febern oroar mig lite, inte för att den är särskilt hög utan bara högst olämplig - har för mycket kul inplanerat i helgen... Men när passar det att va sjuk egentligen?

Dilemma - har ju-jutsuträning i morgon och har samtidigt blivit bjuden på hockey: Ske AIK - Färjestad... är riktigt rådvill - nån som kan hjälpa?

Klotterplank
Klottrare: Cilla

Jag vill jobba + jag vill se hockey med dig :D

2006-10-04 @ 12:44:46
Klottrare: Josefin

Skönt att du känner dig bättre!

2006-10-04 @ 13:02:38
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Pernilla

Krya på dig!! (tack för senast) och jag kan snabbt bestämma vad du ska göra imorrn: Se hockey!! Ju Jutsun kan du träna en annan dag...

2006-10-04 @ 18:17:00
Klottrare: Erkan

Hallå, hockey så sklart, jag ska gå!! Vi kan träffas där om du vill!

2006-10-05 @ 12:27:26
URL: http://erkanperkan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0