Det snöar!!!! : D

Helt underbart! Även om jag inte gillar kyla så är snö alldeles otroligt mysigt, speciellt om det kommer sakta dalandes från himlen och är i ett större format. Små flingor som piskar en i ansiktet oberoende av vilket håll man går är inte riktigt lika roligt...

Kihon-läger med Hasse B i lördags med efterförljande fest på Aurum, Kåffe Inn och O´Learys...
Hasse B är en fantastiskt skicklig instruktör från Umeå och dessutom riktigt rolig med en humor som skulle kunna få en råbarkad sjöman att bli lite lätt generad. Lägret var lärorikt men önskar bara att jag inte var så tröglärd, Jocke glömmer sällan att påminna mig om att när man närmar sig trettio så lär man sig sämre... ; )

Lägret följdes av förfest på Aurum med ett snabbt dopp i poolen och en kort vända i bastun. Önskar att vi kunnat stanna där lite längre, skön stämmning - väldigt avslappnat och i en  snygg, stilren och pratvänlig miljö. Skam att säja men Aurum är fint!!!

Det var lite för trevligt på Aurum så vi blev lite sena till maten på Kåffe Inn, förlåt alla ni som fick vänta... *skäms* men för min del gjorde det inte så mycket - vi fick ju äta på en gång... ; ) Och maten var jättegod, speciellt chokladkakan som Jocke åt upp för mig... två stycken dessutom! ; D Trivdes tokbra i sällskapet - jutstumänniskor är verkligen sociala varelser som bjuder in vitbältare som mig utan krusiduller. Tack alla ni!

På väg hem från O´Learys stannade vi av vid dojon för att hämta min väska och eftersom Jocke var full och jag var trött passade vi på att sova en stund på soffan... tills Jocke bestämde sig för att det var lite för trångt och knuffade ner mig på golvet. Grr... : (  Då blev det taxi hem till Åsgatan och dubbelsängen...

 Nåväl, trots fall ur soffan och ingen chokladkaka hade jag iaf en mkt trevlig och lärorik dag, längtar till Norrlandslägret för mer kul!

Klotterplank
Klottrare: Jottan

Skulle du med på Torsdag?

2006-10-24 @ 11:47:46
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Jottan

Det var väl planen, hoppas det blir trevligt!

2006-10-24 @ 12:16:21
URL: http://jottan.blogg.se
Klottrare: Erran

Gulliga, följ?!

2006-10-25 @ 01:05:51
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Sara Herself

Du kommer ju att bli värsta Ninja bruden!

2006-10-25 @ 06:23:12
Klottrare: Cilla

Hej gäsp och burpLinda, trevligt som vanligt att jobba med dig! ;D

2006-10-25 @ 20:34:04
URL: http://zilledillen.blogg.se
Klottrare: Allaboutfunandlife

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-04-21 @ 10:03:22
URL: http://allaboutfunandlife.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0