Brasse-jutsu

Visste nog inte riktig vad jag tackade ja till när jag blev erbjuden att få vara med på ett träningspass med brasse-jutsu. Visst är fotboll en tuff och fysisk sport och visst har jag där fått min beskärda del skador men har nog aldrig haft så mkt träningsvärk och blåmärken som jag har just nu. Är fullständigt slut i kroppen och dessutom helt seg i huvudet.... (kan iofs tillägga att även vanlig ju-jutsu är mkt jobbigt...)

Passet leddes av en Andreas från Stockholm (?) och det var riktigt tufft, svetten rann konstant... och jag hade verkligen inte en chans att hänga med de andra. Lyckades faktist hela en gång få ett övertag på  min träningspartner... bör kanske tilläggas att hon var ganska trött då...  ; ) Men kul var det och det ska ju faktist kännas att man tränat så jag är helnöjd!

Efter träningen blev det en låååång dusch och sedan mat på Dallas... orkade dock knappt få i mig maten o eftersom mina jujutsu-vänner redan hunnit börja hugga in på maten när jag äntligen lyckats få mig ur duschen och släpat mig till restaurangen, så fick de vänta rätt länge på mig... inte blev det bättre av att jag pladdrade så mkt heller... ; )

Tack Andreas som höll i passet, Lasse som var hans kastdocka, och alla som tränade idag!

Tack Jocke för lånet av gi-jackan... dum konstruktion men bra att ha när man ska få grepp om motståndaren... : )

Tack Sandra, Mårten, Kvande, Kicki, Johan och Gellin för en jättetrevlig dag! Jag gör gärna om det igen! = ) 
Ledsen att jag missade bastu-kvällen men det var riktigt skönt att få chilla i soffan med min syster och njuta av Sveriges fantastiska match (åtminstone första halvlek och slutet av andra)!
 

Klotterplank
Klottrare: Cilla

Va kul det låter, men jag diggar ju inte att man är barfota dock.. När får man se dig ta svart bälte och tävla för Sverige då? Och vinna massa pengar och dra till Thailand och glassa (med mig)??

2006-10-08 @ 14:44:32
Klottrare: FluffysFailure

Det var så lite så, men jag skulle uppskatta att inte kallas "Mårten Kvande" =)

2006-10-09 @ 22:22:56
URL: http://rorb.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0