55 blåmärken och 0 timmar sömn senare...

... okej då, kanske blev det två timmars sömn... ; )
Är så trött just nu att jag skulle vilja lägga mig på receptionsgolvet och sova men tror nog inte att varken gästerna eller JP skulle uppskatta det. Annat är det med Cilla, cool tjej som nog säkert bara skulle skratta och kliva över mig om hon tyckte att jag låg i vägen, eller möjligtvis sparka lite lätt på mig ifall hon behövde min hjälp. : D Alltid väldigt avslappnat att jobba med störtsköna Cilla, hon är som en kvinnlig motsvarighet till björnen Baloo...

Längtar till Åsgatan för lite mys efter jobbet... undra om det går an Jocke? ; )

Tränade ju-jutsu igår och till skillnad från i tisdags så var jag inte gråtfärdig av ilska och frustration efter halva passet. Det var så jäkla kul att träna och det fanns mycket som bidrog till träningsglädjen.
Först och främst - Jocke, så kul att se honom någorlunda på benen efter den otrevliga knäskadan och sen är han ju en alldeles utmärkt instruktör. Och alltid glad! Joli hade snickrat ihop ett riktigt kul pass, varierat och mkt teknikträning vilket verkligen undertecknad behövde efter att ha missat ungefär 50% av alla träningar.... Saknade dock Baloo (alias Mårten) lite, den svikaren var ju och såg på hockey.. så kan man ju inte göra!!! ; (  Ska jag säga...?
Undvek i det längsta den jobbige R***** och såg till att träna så mkt som möjligt med Rolle istället vilket var både givande och kul!

Ska jag va lite elak så måste jag säga att fysen var lite halvmesig, hade gärna tagit en runda till på stationsövningarna men å andra sidan såg Kvande till att jag fick jobba ordentligt när vi extratränade lite efter ordinarie pass. Skitkul, lärde mig några nya tekniker (har åtminstone sett dom) men det resulterade i en del smällar - Kvande vet vad han gör och det gör inte Linda! Som dessutom inte höll garden uppe under boxningen och därmed får skylla sig själv... ; ) 


Klotterplank
Klottrare: Pernilla

Måste medge att Ju Jutsu trots allt låter rätt kul...
Måste också snabbt ta Mårten i försvar!!! Självklart måste han prioritera hockeyn, särskilt när vi vinner mot Lule!!!

2006-10-20 @ 13:46:47
Klottrare: Anonym

Baloo?? Ha ha, jag gillar Baloo, han är king. Det klirrar dödskönt i kistan juh! Mys på med Jocke du, så kanske vi ses ikväll! Hoppas! Pöööösss på dig!

2006-10-20 @ 16:02:44
Klottrare: Erika

Hoppas att du fick en mysig kväll. Det låter som om ju-jutsu är sporten för dig, har aldrig hört dig så här nöjd över nån sport som du utövat, och enligt mening är det typ alla sporter =) Ha en tevlig kväll!!

2006-10-20 @ 22:43:06
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Sandran

Du... Om man hade feber i Torsdags- vilket jag hade- och därför inte kunde komma ner och äta snickerskaka... kan man få bli bjuden på en sån vid ett annat tillfälle då? Fick Kvande förresten en med sitt namn på? Förövrigt lååter det ju bra att du tyckte att träningen blev bra! Hoppas dagen idag (lördag) också var till belåtenhet. Ha d gott så ses vi om en timme eller så...

2006-10-21 @ 17:34:15
Klottrare: Jottan

Dags att uppdatera bloggen Linda!

2006-10-22 @ 20:51:54
URL: http://jottan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0