Jag enligt mina arbetskamrater...

Vi hade utbildningsdag på jobbet förra veckan och för att lätta upp stämningen lite (haha) så fick vi lappar med personlighetsbeskrivningar som vi skulle ge till den person den passade bäst in på.... riktigt kul "lära känna dig själv"-övning som lockade fram många skratt och rent av asgarv, speciellt Thomas "galen"... ; ) hihi...

Själv fick jag följande mer eller mindre smickrande omdömen av mina arbetskamrater:

* kontrollfreak
* hälsofreak
* påläst
* petig
* kär
* noggrann
* mjuk
* känslosam
* stressad
* rar

Haha... vet inte riktigt vad jag ska säga om den samlingen förutom att vissa stämmer bättre än andra, speciellt "kär"... ; )


Klotterplank
Klottrare: Anonym

Du måste ju tillägga att det var första tanken som gällde =) Om vi uttrycker det så här., vem är mest kontrollfreak av du och jag??? Kram från den mysiska och spralliga......

2006-11-11 @ 02:10:22

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0