Helgens bravader...

16:00 avgår bussen till Umeå och Norrlandslägret... : D 
Längtar... ska bara försöka ta mig igenom arbetsdagen först, fredagar är sällan roliga. Man är så less på att prata i telefonen att man ignorerar hemtelefonen hela helgen... ; )

Förväntar mig iaf en rolig och tuff helg med mkt intressant träning varvat med skratt och bus. Hoppas bara att Jocke mår bättre, stackarn är riktigt förkyld och mådde inte alls bra igår kväll. : (  Tänk om han inte orkar/vill fara... : (   fast det är nog lika lite troligt som att President Bush erkänner sina synder, avgår frivilligt och väljer att volontärarbeta i Irak...

Kramar till alla underbara människor som jag knappt hunnit med de senaste veckorna... ni kan trösta er med att det blir fina julklappar iaf... ; )


Klotterplank
Klottrare: Sara Ostkrok

lycka till med benbrytarlägret.
Hoppas att det blir skitkul :)

2006-11-03 @ 17:25:55
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Pernilla

Hmpf!! Kommer du till Umeå utan att berätta det för mig!????
Råkar du få tid över och känner att du hinner träffa mig så får du gärna slå en pling:
Annars får jag önska en trevlig (och hård) allhelgonahelg!!!

2006-11-03 @ 21:56:55
Klottrare: Fräcka Fredrick

Appropå resa så kommer jag å min lilla gumma upp under jul å nyårs helgen. Hoppas vi kan ses en dag eller 2

Krammiz

Fredrick

Ps. skall kolla lite närmare på din data när jag kommer upp ds.

2006-11-05 @ 12:53:02
Klottrare: Markuseli

Keep up these useful pieces.

2009-11-24 @ 10:25:05
URL: http://markuseli.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0