Fest ikväll : D

men utan Jocke vilket känns lite ledsamt men ska försöka njuta så gott jag kan i tjejernas sällskap istället. Vi ska hålla till hos Söta Sara och förutom undertecknad ska åtminstone Erika, Cilla, Petra och naturligtvis Sara vara där. Kanske kommer Josefin förbi oxå.
Att dricka mousserande vin tills jag stupar var min plan - då kanske jag kan glömma provgraderingen, den kommande graderingen, jobbet och allt annat som inte är så kul i mitt liv just nu.... : (  Kanske glömmer jag oxå att jag inte får se Jocke oxå på en massa timmar - räknar inte med att han kommer att sova på Åsgatan inatt...
Tänker ha kul iaf och förhoppningsvis hinner jag kanske sammanstråla med jutstutjejerna och umgås lite med dom oxå... och killarna naturligtvis... ; )

Cilla - jag har inte graderat än så jag är fortfarande vitbältare... om än kanske en gröngöling till vitbältare... ; )

Klotterplank
Klottrare: Erran

Sorry att vi inte släppte iväg dig till dom som du ALLTID är med =) Du fick stå ut med oss heeela kvällen. Tack för det trevliga sällskapet!

2006-11-19 @ 03:03:16
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Cilla

Jag hejjar på dig, du kommer gradera med storm och ta rött bälte direkt! Eller det svarta med röda inslag. VET att du kommer blev Sveriges nästa ju-jutsi stjärna, du är alltid en stjärna för mig... :)

2006-11-19 @ 19:59:50
Klottrare: Sara Ostkrok

Tack så mkt för gårkvällen som var!
Jag hade så trevligt, vi ska lätt göra det fler gånger :)

2006-11-20 @ 00:17:59
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: josefin

Halloj, dax att uppdatera! ;-)

2006-11-24 @ 10:40:54
URL: http://jottan.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0