Lite om mig ja...

Lite om dig:
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo, i en fin lägenhet i stan, med Jocke
Tycker andra att du är attraktiv? Jo, åtminstone Jocke
Dricker du alkohol? Dricker mkt sällan och när det väl händer är det bara flickdricka
Använder du droger? Nej
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Definition, Goldwell
Vilken parfym använder du? Ananya från Body Shop, dock inte så ofta eftersom jag inte riktigt tål parfym
Vilka skor använder du? Mina vita Adidas street eller svarta stövlar (love them...)
Vad är du rädd för? Spindlar, alltför små utrymmen mm.
Gillar du att tvätta? Ja
Gillar du berg & dalbana? Antar att det är med skräckblandad förtjusning som jag åker sånt
Bär du ett donationskort? Nej


Senaste...
filmen du köpte: "Top Gun" till min syster Victoria i julklapp
låten du lyssnade på: förutom radiohelvetet på jobbet så Katie Melua
personen du ringde: syster Victoria
personen som ringde dig: Jocke
tv-program du tittade på: Kalle Ankas julafton
personen du tänkte på: Jocke
boken du läste: Historikern (mkt bra bok - rekommenderas)
gången du badade i ett badkar: minns faktist inte, längesen var det iaf
gången du badade i havet: i somras, när jag välte med kanoten
Saknar du någon nu? Jocke... ; )
När var du i en affär senast? I fredags - handlade det sista inför julen
Mötte du någon du kände då? Hmm... jo
Har du nytvättat hår? Ja, tvättade det idag
Vad luktar du nu? Hårskum och ananya
Vad drack du senast? Vatten och Coca Cola
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svart och grå
Vad för kläder har du på dig nu? Jobbkostymen

För eller emot...
långdistansförhållande: kan säkert funka för en del men inget jag vill ha
utnyttja någon: emot, helt samvetslöst
självmord: emot.
tonårsrökning: emot, är för övrigt emot all rökning
att använda droger: tokmycket emot
sex före äktenskapet: haha...
köra bil onykter: tycker att det är helt vansinnigt så - emot!
förhållande mellan homosexuella: för
såpoperor: intelligensbefriat men om man verkligen inte har nåt annat för sig så... kanske... emot
dokusåpor: föredrar faktist dokusåpor framför såpoperor - för

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: Ja.
gråtit över en flicka: Nej
ljugit för någon: Ja.
varit i slagsmål: Nej, men har gärna velat klippa till en viss "fotbollsspelare" i somras som inte riktigt kunde skilja på bollen och motståndarnas fötter...
blivit arresterad: Nej

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit: alldeles för många
skivor du äger: relativt många men har aldrig räknat
gånger ditt namn har varit i tidningen: några gånger faktist, flera gånger genom fotbollen och en gång på bild när vi gjort ett arbete på skolan som Norran ville synliggöra
ärr du har på kroppen: alldeles för många, knän och armbågar är fulla av dem...
hårstrån du har på kroppen: har aldrig räknat

Lite ditt å datt..

Anser du själv att du är snygg? Bra dar - ja! (Typ när Sara eller Rebecca fixat mitt hår)
Vem är snyggast? Av vem?
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte vad jag vet iaf
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Två...
Är du svårflörtad? Intelligens och humor får mig i princip alltid på fall
När är du född? 1979
Vad har du gjort idag? Sovit och ätit julmiddag hos min syster
Vad gjorde du igår kväll? Firade julafton med föräldrarna, mina syskon m familjer, samt med Jocke
Vad vill du helst ha nu? En öm kyss (av Jocke) och en massa pengar
Vilket är ditt livsmål? Att vara lycklig och sprida glädje omkring mig
Vad har du för puder? Make Up Store
Har du använt någon hårprodukt? Jo, massor men idag har jag bara mousse
Tycker du om dina grannar? De går an, värre är det med hyresvärden
Använder du icq eller msn? Inget, är tekniskt efterbliven... ; )
Hur många datorer finns i ditt hus? I min lägenhet finns - en!
När fick du senast en present? Igår - det var ju julafton
Vilken är din favoritfärg? Grönt
Sämsta färg då? Aprikos
Har du blivit hotad via telefon? Ja, av en helt sinnessjuk bedragare till telefonförsäljare
Har du någon förebild? Ja
Hur många lampor har du i ditt rum? En bra fråga får ett bra svar - många!
Vill du ha barn? Nej
Hur ofta loggar du in på helgon? Que?
Längtar du till din nästa födelsedag? På sätt och vis... längtar väl inte direkt till firandet men tänkte rymma ner till Ö-vik med Jocke och det ser jag fram emot.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Både äldre och yngre...
Har du rakat dina ben någon gång? O ja...
Vilka språk kan du prata? Svenska och engelska, lite spanksa och franska också
Skulle du vilja ha silikonbröst? Haha, jo samtidigt som jag lobotomerar mig och bleker håret kritvitt... Skämt åsido - det är inget jag vill göra men om jag tex skulle få bröstcancer kanske det skulle vara ett alternativ
Hur många hål har du i öronen? 2


Klotterplank
Klottrare: Sara

Tackar å bockar för komplemangen om mitt hårexpertis :)

2006-12-27 @ 02:59:45
Klottrare: Anonym

Om det händer så lite så kanske det är du ska inte har något ;-)

2006-12-29 @ 19:13:35

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0