Jag gråter i min ensamhet...

nästan iaf, tårarna är inte långt borta...
Har för första gången på mycket länge läst mina vänners bloggar och blir så otroligt ledsen för deras skull... och för att jag försummat dem... *dumma Linda* :´ )

Klotterplank
Klottrare: Sara Ostkrokt

Gumman , som jag sa du har dispans nu. Du får försumma oss upp till ett år. Skaffar man en pojkvän så är det ok, men efter ett år tar vi det personligen!
Men bara så du vet så finns vi här, vi ska ingenstanns och du är alltid välkomen att hänga med oss, det är själklart!
Vi saknar dig med. Så jag hoppas att du hakar på på lördag!!!

Och en sak till, glöm aldrig bort att dina hobbys är dina HOBBYS, inget som ska vara jobbigt eller ställa krav och skyhöga förväntningar på dig.
Du behöver det inte nu, och ska inte axla mer än att du känner att du orkar. Vill du inte göra ngt som du känner är jobbigt så skit i det.
Det ska vara kul och få dig att må bättre, inte vice versa!
Så stå på dig och ta inte åt dig vad andra säger, låt inte heller saker och ting ta din energi, det är inte värt det.
Ifall du skiter i att göra det en dag så snurrar jorden fortfarande imorron, jag lovar :)

Kram på dig vännen!

2006-12-10 @ 23:33:16
URL: http://minvarld.blogg.se
Klottrare: Erran

ETT ÅR?!?! Visst men vet du hur mycket som händer på ett år?! Ni kan i teorin hunnit förlova er, gifta er, skaffat barn, köpt hus, rest jorden runt flera gånger, brutit båda benen, skaffat en bondgård fullt utrustad med djur, tagit körkort, skaffat en bil.. försumma mig inte genom allt det där är du snäll.. som sagt tre månader sedan är det inte förbjudet att hångla men umgås med dina vänner oxå! du får inte tappa ditt egna liv bara för att du är störtförälskad.. tro mig, det var så jag förlorade Therese..

2006-12-11 @ 11:39:48
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Erran

Förresten, ang.cdon så är det bara att du hör av dig.. du kan ju använda mitt anv.namn iallafall om det blir enklare. Jag är nog inte upptagen i veckan förutom onsdag så hör av dig får du alla uppgifter eller om du ger mig vad som ska beställas.

2006-12-11 @ 11:41:29
URL: http://erkanperkan.blogg.se
Klottrare: Sara Ostkrokt

Visst ska du komma på lördag??

2006-12-13 @ 01:14:11
URL: http://minvarld.blogg.se

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0