Ja, jag vet...

Att jag är seg på att blogga.... tyvärr är det bristen på internetdatorer i mitt liv som gör att jag inte uppdaterar bloggen särskilt ofta. Och att jag sen har annat, lite roligare för mig nu för tiden spelar också in... ; )
Skämt åsido, har inte så mkt att berätta heller... eller jo det har jag ju - jag graderade till gult bälte igår!!!

Jippiiiiii! var tokglad igår, enda smolket i glädjebägaren var Jockes frånvaro (han befinner sig i Sthlm på svartbältesläger) men en flitig telefonkontakt uppvägde till viss del. 
Alla som graderade igår klarade sig så för att fira alla dessa nya bälten drog vi till Tatung för att äta lite... (mkt!) och dricka lite... undertecknad är fattig som en kyrkråtta för tillfället och tiggde följdaktiligen gratisdrinkar med gott resultat. Skäms lite men är tacksam och bjuder gärna igen tilll helgen! ; D 

Stort GRATTIS till alla som graderade och kämpade så väl igår och ett lika stort TACK till alla som följde med och festade! Lessen att jag gav upp så tidigt men kroppen hade verkligen tagit stryk och behövde välförtjänt sömn. Har idag en osnuskelig (för att uttrycka sig på Jockevis) träningsvärk och det värsta är att det kommer att va ännu värre imorgon... ; ) men det är det värt! Tyckte faktist att det var rätt kul med graderingen, typ hundra gånger trevligare än provgraderingen iaf. Och att man sen fått ett nytt bälte som kvitto på att man faktist lärt sig något... kan det bli bättre?

Till alla som inte kunnat lämna kommentar på fotobloggen (typ Josefin) - nu går det! : )

Klotterplank
Klottrare: Trollet

Ett stort grattis till ditt gula bälte, med tanke på all den tid du lagt ner på denna sport och den talang du vanligtvis har för denna typ av aktiviteter (när man rör på sig) så har du nog snart bältet av högsta rang också. Jag håller i alla fall tummarna för det. Skulle dock vara roligt att se dig på fotbollsträningarna också men som Micke uttryckte sig (enligt Adam) "så måste hon få leka av sig ett tag" Vi väntar med spänning på din comeback. Kramar från Trollet... :)

2006-12-10 @ 19:26:00
Klottrare: Mattisalisha

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-02-17 @ 13:47:13
URL: http://mattisalisha.blogspot.com

Ordet är fritt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0